Σύμφωνα με ένα νέο ρεπορτάζ του Insider, η Microsoft εργάζεται παρασκηνιακά σε μια νέα πλατφόρμα διαφημίσεων, η οποία θα επιτρέπει σε εταιρίες να προωθούν τα προϊόντα τους μέσα από τα free-to-play παιχνίδια των Xbox κονσολών. Βέβαια, το δημοσίευμα του μέσου διευκρινίζει πως οι διαφημίσεις αυτές δε θα επηρεάζουν το gameplay, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι μπορεί να εμφανίζονται ως πινακίδες σε ένα racing παιχνίδι.

Για την ώρα δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο πώς αλλιώς σχεδιάζει η Microsoft να προβάλει στους παίκτες διαφημίσεις που δεν επηρεάζουν το gameplay, ίσως για παράδειγμα ως βίντεο στα lobbies ενός multiplayer τίτλου. Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα του μέσου, η εταιρία ανησυχεί πως οι διαφημίσεις μπορεί να «εκνευρίσουν» τους παίκτες και έτσι σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα πολύ κλειστό κύκλο, επιτρέποντας μόνο σε ορισμένα brands να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα.

Μάλιστα, το ρεπορτάζ του Insider τονίζει πως η Microsoft δε σκοπεύει να πάρει μερίδιο των εσόδων των διαφημίσεων και αντιθέτως θα επιτρέπει στους developers και στις διαφημιστικές να τα μοιράζονται. Πιθανότατα, στόχος της είναι να προσελκύσει περισσότερους developers στο οικοσύστημα, κερδίζοντας εμμέσως από άλλες πηγές, όπως τα microtransactions που ενσωματώνουν τα περισσότερα free-to-play παιχνίδια.

Φυσικά, η ιδέα των διαφημίσεων στα παιχνίδια δεν είναι νέα, όπως έχουμε δει στο παρελθόν σε διάφορες σειρές της EA, όπως τα Madden NFL, Skate, κ.α., στο NBA 2K της 2K Games, αλλά και σε παιχνίδια της Microsoft, όπως το Quantum Break. Ωστόσο, έχουν υπάρξει και περιπτώσεις που η ενσωμάτωσή του ήταν εμπόδιο για την εμπειρία, όπως στο UFC 4, οδηγώντας σε κατακραυγή από την κοινότητα. Για το λόγο αυτό επισημαίνει από το Insider πως η πλατφόρμα που κατασκευάζει η Microsoft αφορά αποκλειστικά τα free-to-play παιχνίδια και δε θα χρησιμοποιηθεί για προώθηση προϊόντων σε premium επι πληρωμή τίτλους.



Αρχική δημοσίευση