Μπορεί το Elden Ring να έκανε ένα σαρωτικό ντεμπούτο πριν μερικά εικοσιτετράωρα, καταφέρνοντας να γίνει πρώτο θέμα συζήτησης στους gaming κύκλους, με ρεκόρ παικτών στο Steam και ρεκόρ retail πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά δεν έλειψαν και τα προβλήματα.

Αναλυτικότερα, οι PC gamers βομβάρδισαν με αρνητικά reviews το παιχνίδι, επικαλούμενοι σοβαρά τεχνικά θέματα, με πολλούς να έχουν χαμηλότερη απόδοση απ’ ότι θα έπρεπε για το hardware τους, ενώ γίνεται λόγος και για micro stuttering, crashes και για άλλα προβλήματα, όπως η έλλειψη υποστήριξης για ultra-wide οθόνες. Η Bandai Namco δεσμεύτηκε να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τα διορθώσει και τώρα μόλις κυκλοφόρησε το patch 1.02.2 του παιχνιδιού.

Η εν λόγω ενημέρωση έχει γίνει ήδη διαθέσιμη και διορθώνει προβλήματα τόσο της PC όσο και της PS5 έκδοσης. Περνώντας σε λεπτομέρειες, διορθώθηκε ένα πρόβλημα που απέτρεπε το παιχνίδι από το να εκμεταλλεύεται σωστά τις κάρτες γραφικών των PC gamers, με αποτέλεσμα μειωμένη απόδοση. Παράλληλα, στην PC έκδοση διορθώθηκε και ένα πρόβλημα που έκανε το παιχνίδι να κλείνει στη μάχη με τον Fire Giant, καθώς και άλλα bugs.

Περνώντας στο PS5, το patch έλυσε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που ταλαιπωρούσε την κοινότητα και είχε να κάνει με τα saves. Πλέον το Elden Ring σώζει την πρόοδο των παικτών ακόμη και όταν κάποιος δεν κλείνει το παιχνίδι. Έτσι, θα είναι πολύ πιο σπάνιο να χαθεί κάποιο save όταν η κονσόλα μπαίνει σε κατάσταση αναμονής κ.ο.κ.

Φυσικά, αυτή η μικρή ενημέρωση είναι μόλις η αρχή. Περισσότερα patches είναι καθ’ οδόν, αφού προηγουμένως η Bandai Namco είχε αναγνωρίσει πως υπάρχουν προβλήματα απόδοσης και δεσμεύτηκε να τα διορθώσει. Επομένως, για οτιδήποτε νεότερο μείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com.



Αρχική δημοσίευση